Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag? Hieronder vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact met ons op.

Bestellen

Eenmaal geplaatste bestellingen nemen we direct in behandeling en kunnen helaas niet geannuleerd of gewijzigd worden.  

Mocht de bevestiging niet in je spam terecht zijn gekomen, neem dan even contact op via brouwerijreeuwijk@gmail.com dan zoeken we het voor je uit. Misschien zit er een type foutje in je mailadres bijvoorbeeld.  

Producten en overige vragen

Op onze 33cl bierflessen zit geen statiegeld. Onze bierflessen mogen daarom de glasbak in.   

Ruilen en retourneren

Het retour sturen van een artikel kan, zonder opgave van reden, binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Stuur een e-mail naar brouwerijreeuwijk@gmail.com

Vermeld in de e-mail: naam, adres woonplaats, factuurnummer en reden van terugsturen. Na ontvangst van de e-mail nemen wij contact met je op om de afspraken te maken omtrent de retournering. 

De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening. Als het product goed is aangekomen bij ons, wordt het aankoopbedrag teruggestort op je bankrekening. 

De artikelen moeten in goede conditie worden geretourneerd. Artikelen dienen compleet, niet gebruikt, onbeschadigd, ongedragen en bier onaangebroken te zijn. Het artikel zit, indien mogelijk, nog in de originele verpakking. 

Bovendien moet de kassabon of factuur getoond kunnen worden. Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd. Het retourneren is voor eigen
risico.  

Neem contact met ons op via brouwerijreeuwijk@gmail.com o.v.v. je ordernummer en geef aan welke producten (artikelnummer & aantal) je niet ontvangen hebt. Het is fijn als je een foto toe kan voegen van je bestelling! Dan zorgen we dat het z.s.m. naar je toegestuurd wordt.   

Verzenden en afhalen

Binnen 1-3 werkdagen worden alle bestellingen verzameld en verstuurd. Het pakket kan gevolgd geworden via de link die je in de e-mail ontvangt. Levering verloopt via de pakketbezorger of via onze eigen bezorgers.

Rondom extra drukke periodes zoals feestdagen en productlanceringen kunnen afwijkende levertijden gelden. In deze periode werken wij iets harder 😉.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Neem contact met ons op via brouwerijreeuwijk@gmail.com o.v.v. je ordernummer en geef aan welke producten (artikelnummer & aantal) je beschadigd ontvangen hebt. Stuur je wel even een foto mee? Dan zorgen we voor een oplossing.   

Dit is mogelijk als je nog geen verzendbevestiging ontvangen hebt. Stuur ons een mail via brouwerijreeuwijk@gmail.com o.v.v. het ordernummer en geef aan naar welk adres de bestelling zou moeten.